TOPdesk Expertise Desk
Support en functioneel beheer van TOPdesk
Met de TOPdesk Expertise Desk krijg je remote support en functioneel beheer op je TOPdesk‑omgeving. Omdat alle werkzaamheden op afstand worden uitgevoerd, bespaar je op de kosten van inhuur op locatie.
Altijd inbegrepen
- Support: iedere werkdag van 08:00 tot 20:00 uur.
- Functioneel beheer: kies zelf het aantal uren per maand dat nodig is – van minimaal 4 uur per week tot volledige ontzorging.
- Contactmogelijkheden: via onze TOPdesk-omgeving, telefonisch, video call en via e-mail.
- Rapportages & evaluaties: SLA‑maandrapportages, bestede uren en periodieke evaluaties.
Ideaal voor
- Organisaties die op zoek zijn naar een TOPdesk‑functioneel beheerder én naar deskundige TOPdesk‑support.
- Organisaties die hun TOPdesk‑omgeving willen optimaliseren
- Organisaties die kosten willen besparen zonder concessies te doen aan kwaliteit, dankzij efficiënte remote ondersteuning.
-30% doorlooptijd
Automatisering
AI, workflows, sjablonen en actiereeksen zorgen voor voorspelbare en snellere afhandeling van meldingen en wijzigingen.
+15% sturing
Dashboards & Rapportages
Betere sturing door inzicht in trends, SLA’s en KPI’s.
+20% inzicht
Asset Management
Volledig overzicht van hardware, software en licenties. Betere controle en compliance.
-28% meldingen
Self‑Service Portal
Vermindert het aantal meldingen en verhoogt de tevredenheid van eindgebruikers.
