TOPdesk Expertise Desk

Support en functioneel beheer van TOPdesk

Met de TOPdesk Expertise Desk krijg je remote support en functioneel beheer op je TOPdesk‑omgeving. Omdat alle werkzaamheden op afstand worden uitgevoerd, bespaar je op de kosten van inhuur op locatie.


Altijd inbegrepen

  • Support: iedere werkdag van 08:00 tot 20:00 uur.
  • Functioneel beheer: kies zelf het aantal uren per maand dat nodig is – van minimaal 4 uur per week tot volledige ontzorging.
  • Contactmogelijkheden: via onze TOPdesk-omgeving, telefonisch, video call en via e-mail.
  • Rapportages & evaluaties: SLA‑maandrapportages, bestede uren en periodieke evaluaties.


Ideaal voor

  • Organisaties die op zoek zijn naar een TOPdesk‑functioneel beheerder én naar deskundige TOPdesk‑support.
  • Organisaties die hun TOPdesk‑omgeving willen optimaliseren
  • Organisaties die kosten willen besparen zonder concessies te doen aan kwaliteit, dankzij efficiënte remote ondersteuning.


Plan een vrijblijvend gesprek
Tandwielpictogram met vier verbonden vierkante pictogrammen, die een cirkelvormig proces voorstellen.

-30% doorlooptijd


Automatisering

AI, workflows, sjablonen en actiereeksen zorgen voor voorspelbare en snellere afhandeling van meldingen en wijzigingen.

Persoon die een grafiek presenteert op een presentatiebord.

+15% sturing


Dashboards & Rapportages

Betere sturing door inzicht in trends, SLA’s en KPI’s.

Laptopscherm met tekstregels.

+20% inzicht


Asset Management

Volledig overzicht van hardware, software en licenties. Betere controle en compliance.

Webpagina-indeling met een zoekbalk, inhoudssecties en een muiscursor.

-28% meldingen


Self‑Service Portal

Vermindert het aantal meldingen en verhoogt de tevredenheid van eindgebruikers.

Contact

Contact Us